پشتیبانی آنلاین
مشاهده همه نتایج
حساب کاربری
  • صفحه اصلی
  • محصولات گربه
    • غذای گربه
      • غذای خشک گربه
      • غذای تر گربه
        • پوچ گربه
        • ووم گربه
        • کنسرو گربه
      • شیر خشک گربه
    • تشویقی گربه
    • بهداشتی مراقبی گربه
      • شامپو گربه
      • شانه و برس گربه
      • دهان و دندان گربه
      • گوش و چشم گربه
      • اسپری گربه
    • خانه گربه
    • مکمل گربه
    • تشک گربه
    • ظروف گربه
      • ظرف آب و غذای گربه
      • ظرف دستشویی گربه
    • کیف حمل گربه
    • خاک گربه
    • اکسسوری گربه
    • قلاده گربه
      • قلاده تنی گربه
      • قلاده گردنی گربه
      • لید گربه
    • سایر
  • محصولات سگ
    • غذای خشک سگ
      • غذای تر سگ
        • کنسرو سگ
      • شیر خشک توله سگ
    • تشویقی سگ
    • مکمل سگ
    • بهداشتی مراقبی سگ
      • ناخن گیر سگ
      • شانه و برس سگ
      • دهان و دندان سگ
      • گوش و چشم سگ
      • اسپری سگ
    • باکس حمل سگ
    • اکسسوری سگ
    • ظرف آب و غذای سگ
  • محصولات پرندگان
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
سبد خرید
جمع کل:
-
تومان
ادامه فرآیند خرید
  1. پتی ما
  2. سوالات متداول

سوالات متداول

بازگشت به خانه
سوالات متداول
  • چطور می‌توانم سفارش ثبت کنم؟

مراحل ثبت سفارش در پتی‌ما مشابه سایر وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروشگاهی است. ابتدا محصول مورد نظر را به سبد خرید اضافه کرده و سپس وارد مراحل ثبت مشخصات، آدرس و پرداخت می‌شوید.

  • در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش در سایت را دارم؟

در وبسایت پتی‌ما هیچ محدودیت زمانی برای ثبت سفارش وجود ندارد و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز، 24 ساعته اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید.

  • سفارش چند روزه به دستم میرسد؟

سفارش‌ها تا 24 ساعت پس از ثبت به اداره پست برای ارسال با پست پیشتاز تحویل داده می‌شوند. زمان تحویل سفارش‌ها توسط اداره پست به عواملی مانند فاصله تا مقصد، تعطیلات، ترافیک پستی و موارد دیگر بستگی دارد، اما به طور میانگین می‌توانید بین 2 تا 4 روز را در نظر بگیرید.

  • چطور می‌توانم سفارشم را لغو کنم؟

برای لغو سفارش پس از ثبت، با شماره پشتیبانی تماس بگیرید. در صورتی که سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، مبلغ پرداختی ظرف ۲۴ ساعت به حساب شما بازگردانده می‌شود. اما اگر سفارش به اداره پست تحویل داده شده باشد، بازگشت کالا طبق شرایط مرجوعی ذکر شده در صفحه شرایط استفاده از سرویس انجام خواهد شد.

  • چه ساعتی می‌توانم به پشتیبانی زنگ بزنم؟

در پشتیبانی تلفنی، در ساعات 10 تا 20 روزهای کاری، میزبان صدای گرم شما همراه هستیم و پاسخگوی شما خواهیم بود.

  • اگر محصول سالم به دستم نرسید چه کنم؟

تمامی محصولاتی که در پتی‌ما بسته‌بندی پلمپ شرکتی ندارند، قبل از ارسال بازبینی شده و در کارتن یا پاکت نو بسته‌بندی می‌شوند. بنابراین، در صورت مشاهده هرگونه پارگی یا مشکل در بسته‌بندی، از تحویل گرفتن آن از اداره پست خودداری کنید. پتی‌ما سلامت محصول را تضمین می‌کند و امکان بازگرداندن سفارش‌ها طبق شرایط ذکر شده در صفحه شرایط استفاده از سرویس وجود دارد.

  • یک کد تخفیف دارم، چطور از آن استفاده کنم؟

برای ثبت و استفاده از کد تخفیف، پس از انتخاب آدرس تحویل و در انتهای صفحه بررسی سفارش، کد تخفیف خود را در فیلد مربوطه وارد کنید تا تخفیف به صورت خودکار روی فاکتور شما اعمال شود.

  • آیا امکان خرید حضوری از پتی‌ما را دارم؟

بله، فروشگاه حضوری در ساعات 10 تا 14 و 16 تا 20 باز است.

انتخاب گزینه ها
رنگ
قیمت این انتخاب:
تومان
افزودن به سبد خرید
پشتیبانی: 0911 629 9428
گیلان، لنگرود، بلوار شهید عبدالکریمی
ارسال سریع به سراسر کشور
ضمانت اصل بودن کالا
پشتیبانی و مشاوره خرید
امکان پرداخت در محل (فقط در لنگرود)
خدمات مشتریان
  • سوالات متداول
دسترسی سریع
  • حساب کاربری من
  • ارتباط با ما
  • درباره ما
برندهای محبوب
  • جوسرا
  • رویال کنین
دسته‌بندی‌ها
چگونه به ما اعتماد کنید
© تمامی حقوق برای این فروشگاه محفوظ است